0 produktow - 0.00

Wymiana szybki Sony

Remaining characters: 160

Promocja!
Wymiana szybki Sony

Darmowe wysyłki sprzętu

Najwyższa jakość części

✓ 12 miesięcy gwarancji door-to-door

 

  Wymiana samej szyby (regeneracja LCD) – wybierz tą opcję jeśli uszkodzona jest sama szybka, a obraz pokazuje się poprawnie

ⓘ  Wymiana kompletnego ekranu – wybierz tą opcję jeśli obraz jest rozlany lub jest całkowicie „czarny”

Naprawiony telefon na piątek, 22 listopad 2019 zamów w ciągu


5.00 out of 5 based on 1 customer rating

Cena: 149.00439.00

229 klientów kupiło

Wyczyść

Opis produktu

Wymiana zbitej szybki, a wymianą wyświetlacza LCD  - Sony

To przerażające uczucie kiedy widzisz jak Twój smartfon szybuję w kierunku podłogi, a Ty nie możesz temu zaradzić. Niestety producent w swoich telefonach Sony nie zadbał o to, żeby ułatwić Ci podnoszenie go z podłogi. Szybki w telefonach Sony są ultra cienkie, dlatego są bardzo podatne na uszkodzenia. Czasami to sama szybka jest potłuczona i wymaga wymiany ale w niektórych przypadkach na szybcę się nie kończy. Dochodzi do uszkodzenia wyświetlacza LCD, który odpowiada za wyświetlanie obrazu. Co to za różnica? Ano duża. Większość serwisów błędnie wymienia całe wyświetlacze, co uważam za duży błąd.

Wymiana zbitej szybki w Sony Xperia

Szybka wyświetlacza jest pęknięta ale na ekranie nadal widzisz menu? Może nawet dotyk częściowo reaguje na polecenia Twojego palca? Jeśli tak, to potrzebujesz wymiany samej szybki. Pamiętaj, że większość serwisów nie oferuję takiej opcji. Czasem celowo oszukują, z różnych powodów. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o regenerecji LCD, zapraszam do tego artykułu. Podsumowując, oto czego potrzebujesz jeśli chcesz wymienić samą szybkę w telefonie Sony:

  • szybka jest pęknięta ale telefon się uruchamia i pokazuje obraz
  • smartfon (Sony) nie reaguje na dotyk palca lub reaguje tylko częściowo
  • nie ma plam, przebarwień, efektu tęczy na wyświetlaczu

Wymiana wyświetlacza LCD w Sony Xperia

Po włączeniu telefonu słyszysz dźwięk ale widzisz tylko czarny ekran? Tak najczęściej wygląda uszkodzenie wyświetlacza ale nie zawsze. Czasem zdarza się, że wyświetlacz jest tylko częściowo uszkodzony (ma przebarwienia, mikropęknięcia, wypalone pixele). W takim przypadku i tak należy wymienić kompletny wyświetlacz. Jeśli telefon jest zalany i przebarwienia są spowodowane ingerencją cieczy to jest szansa na uratowanie wyświetlacza. Z pomocą przychodzi wymiana podświetlenia ekranu (jednego z elementów wyświetlacza). Bez obaw, mamy w ofercie nawet oryginalne wyświetlacze. Muszę tu wspomnieć o podróbkach, które są często używane ze względu na niską cenę, natomiast te podróbki są mniejsze (tak, dobrze przeczytałeś, mają mniejszy wyświetlacz niż oryginalny) i nikomu ich nie polecam. Podsumowując, potrzebujesz wymiany wyświetlacza jeśli:

  • telefon nie reaguje na dotyk
  • ekran jest czarny
  • ekran jest częściowo uszkodzony (przebarwienia, mikropęknięcia, wypalone pixele)

Naprawa telefonu Sony

Nasz serwis telefonów zajmuję się naprawą Sony każdego dnia. Jest to najbardziej popularna marka telefonów, którą naprawiamy. Nie oznacza to, że jest bardzo awaryjna natomiast cieszy się ona popularnością ze względu na stosunek jakości do ceny. Na szczęscie naprawy nie są drogie więc warto zatroszczyć się o używany smartfon Sony i go odnowić. W naszym serwisie Sony zajmujemy się naprawą telefonów takich jak:

iSmartfon gwarantuję solidne wykonanie naprawy. Serwisujemy smartfony, bo to nasza pasja, dzięki temu robimy to profesjonalnie. Wykonamy dla Ciebie naprawę w szybkim czasie, nawet nie zdążysz zatęsknić za swoim smartfonem. Dodatkowo części, które używamy do montażu są oryginalne. Tworzymy wyższy standard. Możesz nam zaufać.

Dodatkowe informacje

Model

Sony L2, Sony L1, Sony XZ Premium, Sony XZ1 Compact, Sony Xperia XZ, Sony XA2 Ultra, Sony XA2, Sony XA1 Ultra, Sony XA1 Plus, Sony Xperia XA1, Sony Xperia XA, Sony Xperia X, Sony Xperia X Compact, Sony Xperia X Performance, Sony Xperia Z, Sony Xperia Z1, Sony Xperia Z1 Compact, Sony Xperia Z2, Sony Xperia Z3 lub Z3 Dual, Sony Xperia Z3 Compact, Sony Xperia Z3+ / Z4, Sony Xperia Z5 lub Z5 Dual, Sony Xperia Z5 compact, Sony Xperia Z5 Premium, Sony Xperia T3, Sony Xperia E5, Sony Xperia M4 Aqua, Sony Xperia M5

Rodzaj naprawy

Wymiana samej szyby, Wymiana kompletnego ekranu

Pytania i odpowiedzi

Czym się zajmujecie? ▼
Naprawiamy telefony. Oferujemy wyłącznie profesjonalną naprawę. Pamiętaj proszę, że samodzielna naprawa nowszych smartfonów jest niewykonalna.
Czy czas naprawy może ulec zmienie? ▼
W 98% napraw wyrabiamy się na czas. Opóźnienie najczęściej wiąże się to z brakiem materiałów koniecznych do finalizacji naprawy.
Czy wystawiacie faktury VAT? ▼
Wystawiamy faktury bez VAT, ismartfon.pl jest legalną firmą i płaci podatki (niestety) ale nie jesteśmy płatnikiem VAT.
Czy naprawiacie mi telefon na miejscu, "od ręki"? ▼
Nie ponieważ naprawa trwa kilka godzin. Możesz naprawić swój telefon w ciągu jednego dnia, natomiast termin ten trzeba wcześniej ustalić.
Czy mogę dostarczyć telefon osobiście? ▼
Tak, nasz serwis mieści się w Siedlcach przy ulicy Składowej 29. Zapraszamy. Poniedziałek - piątek 8-17, Sobota 10-14
Jak i kiedy mam zapłacić za naprawę? ▼

Wybór należy do Ciebie: za pobraniem - przy odbiorze przesyłki lub płatność z góry - przelewem

Usługi dodatkowe

Szkło hartowane 2.5d - 15zł

Szkło hartowane 3d - 29zł

Zmiana oprogramowania - 69zł

 

Wymiana:

Aparatu głównego – 89 zł

Aparatu przedniego – 69 zł

Baterii – 69 zł

Głośnika dzwonków – 59 zł

Głośnika rozmów – 59 zł

Klapki – 69 zł

Mikrofonu – 79 zł

Portu ładowania – 79 zł

Złącza audio – 79 zł

Złącza sim – 99 zł

Inne – indywidualna wycena

Uwaga. W niektórych telefonach wymagane jest odklejenie ekranu do wymiany jakichkolwiek podzespołów. W takim przypadku cena będzie się różniła od tej, którą tutaj widzisz.


  • W przypadku naprawy gwarancyjnej urządzenie należy dostarczyć do serwisu iSerwis sp. z o. o. w Siedlcach poprzez zamówionego przez nas po odbiór urządzenia kuriera.

  • Na naprawę udziela się 12 miesięcznej gwarancji, która obejmuje wyłącznie zakres wykonywanych napraw.

  • Nie odpowiadamy za wady ukryte oraz nieprawidłowości w funkcjonowaniu urządzenia powstałe w skutek poprzednich napraw nie wykonanych w naszym serwisie, związanych lub nie związanych z obecnie wykonywaną naprawą.

  • Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa zleceniodawcy do domagania się zwrotu utraconych zysków w czasie trwania naprawy gwarancyjnej.

  • Gwarancja nie obejmuje pogarszania się jakości produktu spowodowanego mechanicznym uszkodzeniem produktu, użytkowaniem produktu w nieodpowiednich warunkach (nadmierna wilgotność, zbyt wysoka lub niska temperatura, wystawienie na bezpośrednie działanie promieni słonecznych, itp.), przeróbkami i zmianami konstrukcyjnymi produktu oraz naprawami wykonanymi samodzielnie lub przez inny serwis.


 

  • Zleceniodawcy przysługuje zwrot poniesionych kosztów naprawy w przypadku, gdy w okresie gwarancji dokonano 3 naprawy, a produkt nadal wykazuje wady lub punkt serwisowy stwierdzi, że powstała wada niemożliwa do usunięcia.

  • Gwarancja jest wydłużana o czas jaki telefon przebywa w serwisie w czasie napraw gwarancyjnych.

  • Serwis iSerwis sp. z o. o. przyjmujący do naprawy w/w produkt nie ponosi odpowiedzialności za utratę jakichkolwiek danych właściciela produktu w czasie wykonywania napraw gwarancyjnych. Niniejszy dokument nie zapewnia właścicielowi produktu zachowania żadnych ustawień produktu innych niż fabryczne, czyli danych wprowadzonych przez użytkownika lub aplikacji dodatkowo zainstalowanych w produkcie przekazanym do serwisu.

  • Użytkownik przekazujący produkt do serwisu iSerwis sp. z o.o. w celu dokonania naprawy gwarancyjnej akceptuje wszystkie powyższe warunki

  • Serwis iSerwis sp. z o. o. odrzuci gwarancje gdy plomba zamontowana po naprawie będzie przełamana, urwana lub naderwana. Uszkodzenie plomby jest jednoznaczne z utratą gwarancji.


Pozostałe regulacje odnośnie warunków gwarancji określa regulamin świadczenia usług ismartfon.pl