Najczęściej zadawane pytania


Mój przedmiot jeszcze nie przyszedł?

Twój telefon zostanie wysłany w ciągu 72 godzin od dotarcia do naszego serwisu telefonów zamówienia i powinien zostać dostarczony w ciągu 3 dni roboczych od wysyłki. Może to trwać do 10 dni roboczych. Jeśli nadal nie otrzymałeś przesyłki, prosimy o kontakt z nami.

 

Mój przedmiot nie dotarł następnego dnia, ale zapłaciłem za opcje dostawy następnego dnia?

Upewnij się, że zamówienie zostało złożone przed godziną czternastą tego dnia, aby otrzymać go następnego dnia.

 

Otrzymałem mój przedmiot ale został uszkodzony na poczcie?

Czasami przedmioty mogą zostać uszkodzone na poczcie, przepraszamy za to i zapewnimy Państwu darmową wysyłkę powrotną i wtedy wyślemy przedmiot zamienny. Możesz zostać poproszony o wypełnienie pocztowego formularza roszczeń, aby stwierdzić, że przedmiot uległ uszkodzeniu podczas transportu.

 

Czy mogę anulować zamówienie?

Tak. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało wysłane możemy je anulować i zwrócimy Ci pieniądze. Jednak jest możliwe, że Twoje zamówienie zostało przetworzone i będzie już w systemie pocztowym. W takim przypadku trzeba będzie zwrócić towar do nas abyśmy mogli przetwarzać zwrot.

 

Czy mogę samemu odebrać swój przedmiot?

Tak. Odbiór osobisty jest możliwy w punkcie sprzedaży, ponieważ w naszym punkcie prowadzimy sprzedaż detaliczną i hurtową.

 

Czy mogę wymienić mój towar?

Tak. Jeśli nie jesteś zadowolony z przedmiotu, który Ci wysłaliśmy wtedy możemy go wymienić na coś innego w sklepie internetowym. Być może będziesz musiał pokryć koszty przesyłki.